2013. augusztus 27., kedd

korán van, nem tudtam aludni, úgyhogy posztolok...

Hogy megtörjem a saját nyomorúságos lustaságom, ezért úgyis fogok posztolni, hogy nincs (sok) rajzom. :)

Tegnap volt tantárgyfelvétel. Megint sikerült 30 kredit közelébe kerülni. Valamint most nem volt nagy fejfájás az órafelvétel (lekopogom a lehetségesen fellépő komplikációk miatt). Tavaly csoporttársam vette fel az óráimat, különben elég sokmindenről lemaradtam volna, tekintve hogy két napig a Neptunba se jutottam be. Most amint 10 órakor felléptem el is rendeztem 1-2 órán belül. Yey!

Eddig emígyen áll. Eddig úgy állok, hogy hétfőn legalább tudok délutáni műszakban dolgozni.


Néha fotóművésznek képzelem magam, holott egy 3 megapixeles kamerával rendelkező telefonom van. A harmadikra a suliban biztos azt mondanák, hogy giccses. Valszeg én is úgy gondolom. P:


A chibis rajzommal ennyire haladtam eddig.

Nincsenek megjegyzések: