2013. augusztus 5., hétfő

Ezeket a videókat itt hagyom, hogy később is könnyen megleljem őket. Mindig visszakanyarodok a youtube videókhoz ha nem megy a rajzolás, vagy ötletszegény vagyok. A youtube-on csak speedpaint, watercolor, guache, charcoal drawing videókat nézek. Vagy főzőseket.
De főként azért hagyom itt hátha másnak is segítenek ötletet lelni, vagy kedvet hoznak a rajzoláshoz. Nem feltétlen tradicionális festéshez. De CG-s rajzoláshoz is.
Minden szünet előtt eltervezem, hogy futok, meg lefogyok, meeg hogy fogom magam és megyek töknek paszulynak festegetni meg krokizni. Sosincs belőlük semmi...




Ezt kifejezetten élveztem. Mert ez a csávó előbb a sötét színekkel kezd és utána halad a világosak felé. Holott mindenhol azt hallom, hogy előbb a világosakkal kell kezdeni, hogy ne hogy bekoszolódjanak a színek. De igazából mindenkinek meg kell találnia, hogy megy jobban és persze, hogy élvezi jobban. Én nagyon sokáig úgy rajzoltam, hogy szénnel lealapoztam a papírt és radírral visszaszedtem. De mivel egy középszürke alapom volt, ezért még utána rámentem szénnel.

2 megjegyzés: