2012. szeptember 17., hétfő

Küldetés

Igen, eldöntöttem mit kezdek magammal. Egyelőre. És ezzel a hellyel is.
Mivel 2*2 olyan órám van a héten ahol ténylegesen rajzolunk is, és nem csak beszélünk róla, eldöntöttem, hogy úgymond magamat tanítom majd. Regret nothing.
Úgy várom hogy mehessek innen erről a helyről...pont nem jut eszembe semmi frappáns, hogy mennyire.
Hétről hétre !papíra! fogok krokizni. http://posemaniacs.com/ jó is lesz erre. Hétről hétre nyomon követem mennyire fogok fejlődni. Persze ha őrültek háza lesz a hely és a hetem akkor is fogok mindennap rajzolni. lapra.
Azért írom mindig, hogy lapra, mert az eléggé el lett hanyagolva mostanában.
Már meg is születtek az első krokik. A kimenetelük miatt gondoltam, hogy muszály lesz folytatni. És tádám meg is van mit csinálok ezzel a bloggal.
Viszont digitálisban meg lennének comissionök és art trade-ek. de most nem fogok rajtuk görcsölni. aki már türelmetlen és nem tud várni akkor az szól és abbahagyjuk az egészet. bár ez ide nem vonatkozik mert senki emberfia aki comissionöl és art tradeltet az nem olvassa az oldalam. :la:

rakni akartam fel képet a kolimról, de az az otthoni gépen maradt. akkor azt is hétvégén.
jah am egész hamar vége lesz a hetemnek. *lekopog
mert csütörtök 2-ig van az utolsó órám. gyártyottam ám egy nagyon dizájner órarendet.


2 megjegyzés:

EeNii. írta...

úú szal az is olyan minőségi suli lehet, mint az én előző iskolám x'DD mi csak önképzőnek hívtuk... Am
gy a krokizás jó! a mostani rajztanárom is megmondta, hogy minden rajz órát azzal kell kezdeni, mert sokkal jobban rendbe teszi a dolgokat, mintha 3 órát vagy akár egy hetet ülnénk a beállítás előtt, mert az akkor se lesz jobb. De itt gyorsan kell gondolkodni, szóval rá vagy kényszerítve. meg hogy először persze, hogy nem sikerülnek valami jól, de idővel kialakul. Szal mindent bele! :D

Dorka írta...

jah basszus, tököm is ki van már az első héten a sulival. mostmár teljes mértékben(najó 99,91%-ban)átérzem hogy érzhetted magad a Katedrában(így hívták ugye?)
most olvastam topichan blogját. ő meg attól fél megunja a rajzolást. most azt mondom de jó neki.
neked is mindent bele.:)b