2012. szeptember 30., vasárnap

Brand new school life

Szerdán beíratkoztam az új fősulimra. lol most 2 neptunra is be tudok lépni ájájjj. Szerdán beíratkoztam tesóm erőteljes közbenjárására, rendeztünk kolit, és már az utolsó órára be is mentem.:) Csütörtökön 8-tól este 7-ig egy tanárral egy teremben rajzoltunk. Van tárgyábrázolásom, rajzolás-festésem, kreatív tervezésem aznap. Kellemes csalódás volt, hogy rendesek a csoporttársaim. Köztük pl Deviantart-ról ismerem Jinsei Aritát. Elvileg más is van DA-ról itt. Na halljátok ilyen pillanatom még nem volt. Kb ilyesmi: 
-Jé ez Arita képe!
- Az én vagyok.
- Ó tényleg?
- Neked is van DA-d?

Jaj nézzétek milyen wip-et láttam ma este! z3lynnel art tradelünk és ő ezt a gyünyörűséget rajzolja nekem! Ő a karakterem Ivory, akit még mindig nem fejeztem be és csak deréktájig van ruhája. 

 art by z3lyn I character by me

Poupéegirl-ön keresztül csomó ruhás linket találni és most ezeket börzéztem össze. Álmodozni olyan jó róluk. Ha lenne pénzem ilyesmire szívesen lennék fashion bitch.






Nincsenek megjegyzések: