2012. június 4., hétfő

Pointless


Újra akarom dizájnolni a madárkirálynőm, de rá kellett jönnöm, hogy képtelen vagyok lerajzolni amit kitalálok. Ahhahahahaha.... OTL

EDIT: insomnia~ OTL
Tumblr-en olyan könnyen rábukkanok jó artistokra.*A*)

Nem akartam új bejegyzést ennek a rajznak, mert ma már posztoltam.:P
Ayumu 16-tal art tradelünk egyet. :) Olyan nehéz rajzolni olyan embert akinek rövid a haja. Ha hosszú hajút rajzolok akkor arra rajzolom a haját ahol valamit el akarok rejteni. >///<
Kezd megfertőzni az amerikai stílusú képregények árnyékolási technikája. De valahogy most arra áll a kezem.:))
Mostanában gondban vagyok a színekkel.:(

 Morphin by Ayumu16 on Deviantart

Sai-ban gyarokoltam a zsírkréta eszközzel. Saiban valahogy könnyebb húzni a vonalakat. De színezni sehogy se tudok ott.
oc by Nihilism on Tinierme

1 megjegyzés:

EeNii. írta...

ez az amerikai stílus pedig nagyon jól néz ki az ilyen rajzoknak :D
Saiban sztem is egyszerűbb a vonal vezetés, mivel ott sokkal könnyebben vékonyodik a vonal, nem?