2012. június 21., csütörtök

phew phew

Heti termés. Szövegelés megint nem lesz. OTL

Szükségtelen a credit mert rajta van a képen

gift wip for Sweetmoon her oc Lumi

Ajándék kép Sweetmoon-nak, mert too nice. xD Olyan cukorvirág csibit kaptam tőle.;n;)J Én meg jó ideje nem rajzoltam már ilyesmit, szóval sztem az art shop-omnál felhasználom majd sample-ként. Szegény Lumit törzstől lefele arrébb kell pakolni. Azt hittem ma kész leszek vele, de dóh azok a mangák annyira kecsegtettek. Irigylem az olyan alkotókat (pl deviantarton) akik képük alá csak megjegyzésként odaírják hogy 3 óra volt elkészítni, és hú de sok idő volt, oszt milyen a kép? Mint Dávid teremtése. Full alakok, full színesen, tökéletesen, dinamikusan vigyorognak a képen. Én meg egy chibit egy napig csinálok(és kész sincs).

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

your coloringskills.. ~(*//*)~ <3

Dorka írta...

xD oh that flowy emoticon ~(>u<)~
thanks mucho~