2012. január 7., szombat

Végre kijött a NANA 8, szóval még ha könnyes szemmel is de beruháztam rá. Oly könnyen kicsúszik a kezeim közzül a pénz.; - ; De annyira szeretem ezt a sorozatot. 
Amúgy feltűnt, hogy egy kicsit megrekedt a hazai manga és anime dvd kiadás. Bár most jött ki új a mangafantól. Szerintem huzamosabb ideig csak ezt fogom veni, mert nincs olyan a pályán amiért kiadnék megint pénzt. Pl Vampire Knight, amit szeretek, de mivel nem nagy durr meg olvastam mangában és animében is láttam és nem egy nagy szakasztás a sztori ezért arra pl nem pályázom. Egy új nagyobb kaliberű kalandos sztori érdekelne, vagy egy szintén jó 3 kötetes is.
Évente egyzser bekapcsolom a TV-t és megnézem mi van az animax-szal és az is siralmas nem? Tök feleslegesen megy nem? Vagy csak én látom így? Én nem költenék a szinkronra hanem csak újabb licenszekre és hoznék új címeket. Aki nézi az animax-ot az úgyis csak azért nézi, mert animeee.


Másik kép. Anyu kinyomtatta a kedvenc rajzaimat. Olyan kis sete vagyok, és nem figyeltem a kontrasztot és kb egybeolvad az egész kinyomtatott kép. Olyan tessék lássék a háttér.  De ez is egy tanulság.:)


Jövőhét hétfőn lesz a félévi kiteregetés. Beszélnünk kell a féléves munkánkról. Ami be kell valljam nem nagy durr, de a hideg kiráz ha rágondolok, hogy összeszedett mondatokban kell beszélnem arról mit tanultam az év során. És basszus osztályoznom kell magam.
Pénteken megúsztam egy művtöri felelést. Csak én lehetek olyan csudaügyes, hogy azt a tételt húzom amit az életben át nem néztem. De az én feleletemre már nem maradt idő.:D Yay.

3 megjegyzés:

EeNii. írta...

Mennyi Nana :D
3 kötetes, és nagyon jó a Dramacon. Azt olvastad már? Kajak jó már a poénok miatt is x3 Meg a Grimm mesék manga is csak 2 kötet, és a rajzolása is eszméletlen! :D

Tényleg szerencsés vagy :D Én is a művtöriből voltam így,csak az évvégi vizsga volt, és ott bőven van idő mindenkire :'D

Dorka írta...

vuu a dramacont és a grimmet én is nagyon szeretem azokhoz már volt szerencsém. azokat be is zsákoltam.*3* A dramacon írónőjének elkezsték egy új képregényét de mivel nem műkszik már a mangattack ezért nem is folytatják;(
De mindegy, jót bőgtem most a Nanán.xD

Fuhh de örülök, hogy nálunk nincsenek ilyen évvégi vizsgák, csak most lesz majd év végén. És hogy sikerült?

EeNii. írta...

Tényleg megszűnt? 0.o Nem is tudtam.... akkor Gravitation is ezért nincs?

5ös lett :D
szerencsére könnyű tétel volt :) (a művészeteket kellett rendszerezni, pl ipar meg képző és azon belül mi)