2012. január 31., kedd

Nem könyű billentyűzetet ragadni.^^" Egyik depresszióból a másikban vagyok. Éppen mi van a suliban és otthon. Pár hete nekiálltunk a vizsgamunkának. Otthon a Vadászháznak csinálok arculatot meg ilyen filmféleséget. Sose jutunk dűlőre a tanárral, hogy mi legyen a logóval, mert én grafikusat akarok ő meg pár vonalasat. OTL 
Gyakszin meg megyünk ki majd videóriportot készíteni a városba. Meg kell kérdezni pár embert valami választott témában. De hahhh vicc, hogy pont én kérdezzek meg embereket kamerával, és mikrofonnal a kezemben, aki rosszul van tőle. A kamera mögött egy fokkal jobb lenni. OTL

Amami Kazumának már hónapok óta csinálom a comission-jét.^^" De mostmár nincs mese a héten be akarom fogom fejezni. Ez az 1 layer-es festés hosszú meló. Amúgy a képen ő Liza, Am' karaktere. Azt hiszem tolvaj. 

 character by AmamiKazuma on Tinierme

Szobatársamnak háttér.:) Míg lenn volt ötvösteremben rajzoltam neki. Vagyis akkor kezdtem el, de felért mielőtt befejeztem volna.xD Együtt nézzük mostanában a 2 pm show-t, és azért rajzoltam így a kezét. Az egyik epizód miatt.:) Hogy néztem a show-t egyre jobban megkedveltem a 2 pm-et. Tőlük Taecyeon és Wooyung játszott a Dream High kdoramában. El se tudom hinni, hogy hogy lehettek néha komolyak egy-egy résznél. Kb mindkettő egy nagy marha.xD

1 megjegyzés:

EeNii. írta...

Olyan szépek amiket csinálsz T.T
de ne depizz,hanem mindent bele, mert megkereslek ám! muhahaha *sötétvigyor*