2011. szeptember 23., péntek

A hetem

A héten ezt csináltam: olvastam, rajzoltam, visszaszorítottam egy idegrohamot, a szént próbáltam leszedni a kezemről, fotóztam, és tumblr-en kockultam. Ja és valamint együttérzően néztem szobatársam súlyos problémáira.(pl nincs egy felső+naci párosításához megfelelő táskája....szerintem is szörnyű)
A hétfő nyűgös volt sok szempontból. De a Szerdát bearanyozta, hogy sikerélményem volt rajzórán. Örültem, mint majom a farkának.:) És mézesnegró függő lettem.

Befejeztem a nyáron elkezdett könyveim:
Diana Gabaldon: Outlander; az idegen
Diana Wyne Jones: A másik palota
Shannon Hale: A suttogó
Mindbe sikerült jól beleválasztanom, mert igazi letehetetlen könyvek voltak a javából.:)

A tescós pogácsa isteniii.:>

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Szegénynek nincs táskája? OMG... El tudom képzelni milyen szörnyű is lehet szegénynek :( *csak 2 sulis táskája van össz-vissz xDD*

Dorka írta...

Ja én sem győztem morzsolgatni a könnyeim.:) De azért már alakítjuk a csájét.:) Tanítjuk takarítani meg minden.:)