2011. szeptember 20., kedd

:)

Ájj de nagyon kivagyok a sulis napok végére. Mikor hogy, mert néha lelkileg visel meg néha testileg. Kész kalandtúra minden hétfői gyakszim amikor  fényképezni meg videózni megyünk a városba. Am sztem a tanár már elkönyvelt reménytelen esetnek. Mindig velem van baja. Nem baj, kell neki is a kihívás.:P
5-öd évben újravesszük rajzon amit eddig vettünk. Eddig a kockológiát ismétgeltük és egy jó kiadós csömör után végre hétfőn letudtuk. 2. félévünk portréból, teljesalakos képekből és aktokból áll majd. Most még normális modellünk is van jippiájé.:) Kockázásra visszatérve Tibi bácsi a rajztanárunk mondta, hogy nagyon valószínű, hogy felvételin kockarajzolás lesz az alkalmassági a tényleges felvételi rajzolás előtt. És szerintem én még ott megbukok majd. Tanár is közölte, hogy nem irigyel mert abban nem vagyok jó. OTL
Lopom a kolis netet szóval most már hétközben is kockulhatok. Ami valamilyen szinten igaz mert a folyosón lévő fapadot nem hosszútávú űlésre tervezték.>n< Szóval ezért nem neteztem én tavaly se sokat itt.xD
Ma ennyi. Majd rajzolok és megmutatom. Naaagy terveim vannak.:P

Nincsenek megjegyzések: