2011. március 27., vasárnap

Tegnap beszélgettem tesómmal a rajzórákról, és eszembe jutott, hogy őt ég le se festettem. Így este felé jó volt, hogy eszembe jutott. Nekikezdtünk a portrénak, és az alap meglett. Valamiért a szemeket meg a száját mindig csak a végén pakolom fel. :O A rajzszegélyezőm benn maradt koliban ezért hulláhos lett a lap. Lefotózva olyan volt mikor 3d-ben egy labdából emberfejet faragnak. xD Vicces volt mert fel le kapcsolgattam a kis és nagy lámpát a féynekért.xD


Jövő héten április elseje és a suliban a dök-ös tanár megint jó dolgot talált ki. Minden osztály húzott egy színt és abba kell beöltözni pénteken. Én húztam az osztálynak(pont a kaja autómatától jöttem mikor lecsapott tanárnő) a zöldet. Akkor örültem, hogy nem a rózsaszínt húztam, de azóta rájöttem, hogy zöld cuccom még úgy sincs.xD

DA-n az animációkat nézegetve fogott el az a kényszer hogy én is le akarom rajzolni a Tüncivel kitalált karaktereket mozgásban. De tudom, hogy ha koliba viszem a táblát akkor nem lesz népművészet doga gépelés.xD

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

nagyon jól néz ki a portré már így is~
És a kicsi vázlatok is fantasztikusak :D
Én is gondolkodtam animáláson,mert azt tanuljuk érintőlegesen a photoshop-ban, de sajnos nincs rá elég idő T.T
És ne is említsd a szakdogákat... rágondolok és rosszul leszek x'D De neked kitartás! :D És mindent bele x3

Dorka írta...

Oh my köszi, neked is mindent bele!:)
Ps-ben animáltok?:O