2011. március 13., vasárnap

Szüni kikapcs

Szegény japánokra rájár a rúd kívánom nekik, hogy szűnjön már meg a cunami, és a földrengéssorozat.
Jaj de jó szünet van. Kellett nekem ez a pihi, mert nem voltam semmi sem. Minden napot csak túléltem nem éltem.T_T
De a tegnapom nagyon jó volt, mert voltunk Hajdúszoboszlón tescózni és ettünk kínait is.:D Vettem egy inget is magamnak.^^ Apunak nem annyira jött be az édes-savanyú-csípős összeállítás.xD
Ma délelőtt veteményeztünk és fát metszettünk. Holnapra remélem szabit vesz ki a vádlim.><"
Délután(mert csúszott az ebéd) szezámos csirkét ettünk, ugyanis anyu kísérletező kedvében volt és kipróbálta a receptet. Már ezért érdemes volt elmenni kínait enni. Tök ugyanolyan lett csak nem lett olyan vastag a bundája, mert keményítőt nem adtunk hozzá.


Elég rég óta nem rajzolok túl sokat meg csak DA-n is csak favolásra telik.^^" Összekapargattam r vázlatszerűt tegnap csak lusta voltam felrakni.





2 megjegyzés:

EeNii. írta...

ahww~~~ nagyon nyuszi *-* x'D

Dorka írta...

*O*~♥