2011. január 8., szombat

Uuunalom

Sziasztok!

Valaki nem akar poupéezni? Angol-japánöltöztetős oldal, de nem kell félni nem olyan gagyi fajta. Simán olyan stílusban öltözteted amelyik tetszik(visual kei, punk, gothic, sweet loli vagy tök átlagosnak is) Aki szeretne szóljon már és meghívom. Nem létfontosságú amúgy a meghívás, de nekem jól jönne a poupée-s pénz új ruháka.XD És ha valamit nem értetek az oldalon segítek.
>>PoupéeGirl I >>Az én poupée-m

2011-es első befejezett rajzom.:) Valami Mizca nevű jpopénekesnő. Animax music micsodán láttam. Bár nem hasonlít.XD

Nah szóval aki szeretne poupée-t ide írja már kommentbe.^^ Köszi.:3

EDIT: Bővítem kicsit a bejegyzést mert unatkozok.

Most du. 8 óra magasságában Inuyasha nézés közben fanartolni támadt kedvem és felmentem sketchfura. Jah de közben blogon elakadtam.XD Sesshoumaru annyira Kakkoiii! >3<~*
Új kedvenc zeném az első ending lett>>

Egy új elkezdett képem sketchfun>>

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Érdekes ez az öltöztetősös :D
Én szívesen jelentkeznék,de sajnos nem mondhatom,mert 1 órára sem kötnek le az ilyenek ^^;

Dorka írta...

No problemo.^^ Hajj ha engem se kötnének le!;_; De túl sok időt töltök vele.XD