2011. január 7., péntek

:D

Értelmes cím letudva odafenn.:)

Nah hazaértem, és gondoltam feljövök elmesélni a hetet. Bár túl sok mesélni való nincs mert elég monoton volt a hetem. Reggel tanulás, körömrágás, felelés, ééés közben körömrágás, és kéztördelés. Délután pihi és tanulás. Meg este egy kis film a leszívott agynak.
Ma volt az utolsó kis érettségink a matek, ami betyárul ment. Az utolsó fél órában már vagányul rajzoltam, mert a feladatok nem mentek.;( Hétfőn magyarral kezdtünk. Nah akkor rosszul voltam, majdnem kiszédültem a padból. De szerintem ez betudható annak, hogy ez volt az első nap, és rohadtul izgultam.:) Utána már osztálytársam halál nyugodtsága már átragadt rám is.xD
Nah hosszú lenne az egész hetet leírni. De ezen a héten kiderült, hogy az osztályfőnökünk cseppet sem akart jót nekünk. Mindenkinél lebeszélte a jobb jegyet és beforgatós kérdéseket tett fel. Én megúsztam, de akkor is egy alakoskodó pont pont pont.
Azért jöttem fel blogra, hogy bejegyzés írás közben kitaléáljam, hogy tanuljak, vagy filmezzek, vagy rajzoljak. De még mindig nem tudom.XD
Másra térve; neten most láttam, hogy mik jelentek meg mangákból és van egy új kiadó is. Az életbe nem tudtam volna meg hogy van a Nipponeria ha nincs a miyazaki blog.xD Majd beleolvasok az első kiadványukba, de nem vonz a shoujo, ha pénzt kell érte adni. (Szar a magyar manga mentalitás, támogatnom kéne nekem is és megvennem.XD)

4 megjegyzés:

Mancsika írta...

hm.. szép a boritója xD
elég érdekesnek tartom XDDD

Dorka írta...

Jah a grafika nekem is tetszett. Remélem adnak ki majd még érdekesebb darabot is.

EeNii. írta...

hogy sikerültek a vizsgák? :D
Am ezt magyar rajzolta? hol lehet ilyeneket találni? csak mert már lassan 4 hónapja kutatok egy után.

Dorka írta...

Csak a matekot csesztem el. És lett három 5-ösöm és egy 4-esem angolból. A matek viszont karó vagy -es lesz. OTL
Nem magyar, sztem koreai mert Judith Park. A koreiaknál van Park(asszem) Csak ki fogják/vagy kiadták már magyarul.
http://miyazakihu.wordpress.com/2010/12/29/mangamegjelenesek-%E2%80%93-2010-masodik-felev/
itt görgess egy keveset és olvashatsz róla