2014. augusztus 21., csütörtök

Olyan ritkán írok ide, hogy mindig hatszor újra kell írnom a jelszavam bejelentkezéskor.

Mi is történt míg nem írtam?
Volt szervízben a laposom és mivel ŐK nem tapasztalták a hibát ezért nem csináltak vele semmit. Azt javasolták, hogy rakjam újra az oprendszert. Mondom oké, ez aztán profizmus.
Újra lett tehát rakva. Mostmár azt mondhatom minden kis komfortos beállítást újra megcsináltam. Kivéve, h a photoshopban a rajzlapforgatásos funkció buggol. De azt sose használtam igazán.

Valamiért késztetést éreztem, hogy visszatérjek gaia-ra comissionölgetni. De csak azért, hogy megkaparintsak pár keeggy fílingest itemet. lásd. Ezért most van is rajzom amit tudok mutatni. :)

Ez az adoptable Goowee-től van. Nem szoktam ilyenekre költeni, de ő nagyon cuki és már elképzeltem Iv-vel. Meg megfizethetőnek véltem. :)
Ez egy art trade NeinT9-cel. Very hot a karaktere és komoly, szóval nem tudom mi ez a  póz :"D


Nyitottam illustration shopot gaiaonline-on. Bárcsak egy hellyel mert azért ez meló, meg inkább az igazi pénzes comissionökre akarok koncentrálni. Ez a csajszi a képen egy fantom, a tulajdonosa mellékelt egy gothcore dalt amire ötletelhetek. Úgy akarom, hogy ilyen régi dór oszlop mögül nézzen ki, meg a háttérben kertrészlet legyen. Nagyon nem eredeti a koncept, tudom én azt, de nem érdekel. :")

Chibi gaia commissionök liu su-nak. A csajszi kicsit magyaros fílingű lett.

Ikon freebie-k szintén gaia-n. Ez amúgy együttjárt egy megvilágosodással is. Mivel a készítésük közben rájöttem, hogy hogyan színezzem át könnyen csak a lineart-ot. :) Majd tökélyre akarom fejleszteni, csak az a baj, hogy kurvatürelmetlen vagyok a lineartoláshoz.

Őket addig csináltam, amíg a laposom szervízben volt. Akvarellezgettem és jól is esett. Ők ilyen gyümölcs démonok. Van ilyen egyáltalán? A színük amúgy nagyon nem ilyen, de a szkennekből nem tudtam volna visszahozni az eredeti állapotot.






Nincsenek megjegyzések: