2014. június 29., vasárnap

Rövid összefoglaló erről a félévről

Fanart meago Zöldtea karakteréről. Gyakorolni szeretném a komplexebb képeket amiknél a háttért is kidolgozom. 

Saját tervezésű karakterek. Az első maradt az enyém, a második már egy gaia-s emberé lett. Nagyon megszerettem ezt a karaktert, kicsit fájt is a szívem miatta.


 Art trade-ek gaia-n.




 Art trade egy gaia-s artist-tal. Egy időben sok ilyen chibit, csináltam, de a lineartolás miatt elég hamar abbahagytam a készítésük. Pedig gaia-n sikerem volt vele. Kb azért mert ezek beszámíthatóan tartották ugyanazt a színvonalat, míg a digi festéseim minősége viszont változóak.
 Ez egy igazi pénzes comission, ami tőlem nagyon ritka. Bele adtam apait anyait, hát ez van ha a pénz motivál. :"D

Ilyesmiket csináltam suliban. Az első egy 4 oldalas bemutatkozó kiadvány volt. Keveset tudok beszélni magamról, de 2000 karaktert minimum kellett tartalmaznia.
A második egy borcímkepályázatra készült, amit természetesen nem adtam le időben, de amúgy se nyertem volna vele. 
A harmadik egy saját font bemutatójának a kezdőoldala. Műtermi gyakon fontokat alakítottunk át, és utána saját kézírás fontot is csináltunk. Nagyon megtetszett amúgy a készítése. A képen az Agency nevezetű (azt hiszen ingyenes) font átalakítása van. Még nem használhatóak a fontok csak ilus fájlokban vannak kész. De a nyáron szeretném megcsinálni őket, miután visszakapom a laptopom a szervízből.




3 megjegyzés:

EeNii. írta...

Egyre jobban színezel *^* nem szeretlek xD add kölcsön a kezeid vagy nem tudom xD
amúgy a rajzokat devire is felteszed majd? :D vagy rendszeresen töltesz fel valahova esetleg? *-*

Dorka írta...

:D ejj hát vigyed őket
ide mennek a rajzaim: ginseng-extra.tumblr.com

EeNii. írta...

ohgod tumblr követem a blogod, de sosem látom a rajzaid, azt hittem ott is inaktív vag TAT
de akkor most bepótolom az elmaradásom >:D