2012. december 19., szerda

Attakutya mekkorát nőt a növényünk!


Nem hiszem hogy sorozat lesz, de deviantarton valaki(nem is tudom ki>:) eszembe juttatta Klimt-et. Szóval a második már ilyen mucha-klimt-dorka katyvasz lesz.:)

karakter: ayumu16@da

év eleji fotó az asztalról
tiszta hidden treasure
keresd a kulcsot XD







A kolis függöny segítségével volt drapériám a Borgós csendélethez. A színek élénkebben eredeti verzióban.:) as usually... jah meg a Spar is közreműködött egy körtével és egy citrommal.:) meg szobatárs a befőttes üveggel és a fém pitlivel.:) Azé' kicsit büszke vagyok erre a csendéletre, azért raktam ki a verkfotókat.:D

ááá mennyire tiszta a szobaa
de megint pakolhatok el mert vendégek jönnek a szünet alatt OTL

3 megjegyzés:

GrayTheBlackStar írta...

Annyira imádom a katyvaszaidat! ^^
És úgy tűnik mindegy, hogy digitális- vagy tradicionálisban dolgozol, mert mindig olyan kis szépek lesznek. A werkfotó utáni festményed micélból készült, ha szabad fontoskodni? :D

Dorka írta...

Köszi örülök ha tetszenek a katyvaszaim.:D
A csendélet színtan órára terített csendéletre adtam be. Mert ott va 2 óránk de az semmire se elég. Egyóra alatt lepakol az ember meg méreget, Aztán az az egyóra van is nincs is. Mire visszajön a modell, meg a végén pakolunk is hamarabb mert utána jön a kétórás anatómia ami szintén annyit ér mint harmatos fűben a hangyapisi.

GrayTheBlackStar írta...

Oh, hú most így olvasom, ezek a mondatok ismerős érzéseket és emlékeket csalt a fejebe. Ja meg, hogy mennyire nem tudtam az iskolában alkotni, de látom nem vagyok egyedül. :D Az utolsó mondat Rulz! :'D