2012. november 16., péntek

Some toughts...

Ez egy comission verkfotói amit Procastinatornak készítettem. A karakter alapból heppi, meg dinamikus mozgások voltak előírva neki. Hát én megpróbáltam. Kérek U tried képet! Elég impresszionista lett a végeredmény nem? Abból a fehér ruházatból lett egy szivárványszínű.:) De hát tapasztalat; ne kérjetek tőlem fehér/fekete ruhás/hajú alakot mert az biztos vmi más színű lesz. Konkrétan már nem is használom a fekete színt. Még előrajzolásnál sem. Hagyományos festésnél sem. Kivéve a tust.:)

 Ezt a freebie-t Mallicat-nek csináltam TM-en. Brutális hogy elrontottam a jól induló képet. És sajnos a vonalrajz nem maradt meg kimentve. De ahogy a tanárom mondta, rossz rajzot is kell csinálni.D: Mondjuk nem erre a képre mondta. Suliban és mindenhol egyenesen titkolom, ha mangát rajzolok. De hát tudjátok ezt ti is magatoktól nem? Tapasztalat biztos van errről nem?
És ha tudom hogy giccses is, de nekem ez tetszik és megnyugtat a rajzolása. Persze nem mindig nyugtat azér' meg. De jobb mint erőltetésre vért izzadva logókat tervezni. 

Mostanában megint visszaáltam a színes képekre. De ez egyfolytában változik nálam. Ezért utálom ha a comissioner belinkel egy képet a galériámból, hogy ilyet szeretnék. Mert vannak különböző periódusaim. Mint pl most amik most kerültek fel DA-ra. Aztán egy artblock után megint vmi más jön. De artblockok után nem tudom miért mintha fejlődnék, vagy a fene se tudja. 
Most mióta fősulit váltottam megindult nálam egy szemléletváltás. De csak a művészetben. 
Hát ezt ki akartam fejteni, de nem akarok össze-vissza habogni és megkíméllek titeket ettől. 

Örülök az új olvasóimnak és a régieknek is.:)) El nem tudom képzelni hogy jutnak ide emberek és mi vezeti őket arra hogy rákattintsanak a follow-ra.x"D Főként hogy néha idejövök ömlengeni.C:

4 megjegyzés:

GrayTheBlackStar írta...

Szia!

Hát először is fúú azt sem tudom hol kezdjem, de nekiesek. :P
Annyira jó érzés az, hogy ilyen profi digitális rajzost is lehet találni. S még nagyobb az öröm, hogy magyar az illetékes művész!! *3*

Gyönyörűek a rajzaid, és imádom az in-progress képeidet és a stílusodat is. Szóval naná, hogy kell olvasni és nézni meg minden, ha már van lehetőség rá. :D

Én sajnos nem jutottam el a művészeti fősuliig, de talán nem is baj... x'D. Nekem erről annyi a tapasztalatom, hogy kerekperec megmondtam a művészeti középiskolában, hogy rajzfilmesen szeretnék megtanulni rajzolni, mert nekem az a hasznos. Így sem úgy sem tanítottak meg rendesen, így teljesen mindegy volt mit rajzolok. Pedig adhattak volna a kezembe egy szilárd alapot, de nem. A szakmai irigység és a nem megfelelő tanítás-tanárkodás végeredménye a nullával egyenlőt adott hozzám. Saját magunkat és egymást tudtuk csak húzni, hát röviden ennyi. :3

Én úgy jutottam el hozzád, hogy Yue oldalán megnézegettem a linkeket és megtaláltalak. Majd végig néztem az oldaladat és annyira tetszett, hogy elolvadtam és utána kattintottam a follow-olásra. ^^

Dorka írta...

Először is köszi a kedves szavakat.
Másodszor ne add fel a rajzolást. Főleg ha szereted csinálni.:)
Tapasztalatom szerint a suliban nem fog senki sem segíteni, ha animációs vagy képregényes téren akarsz valamit fejlődni.:(
Egy kivétellel, mert középsuliban volt egy gyakorlati tanárom aki pártolta a képregényeket is meg minden. Csak én a mangás vonalat jobban szerettem.
Köszi, hogy mondtad Yue-t, mert az új blogjáról nem tudtam.:))

GrayTheBlackStar írta...

Oh Bármikor! ^^
Nem fogom feladni, csak időnként vannak mélypontok és olyankor bumm :P A mangásat is imádom csak sajnos nem áll rá a kezem, pedig de jó volna, ha az is menne. :D
:3 Alig várom az új munkáidat! ^^

Névtelen írta...

gorgeous art!! sorry i didn't google translate this time so i have no idea what you wrote in this post but yeah.. the art is stunning. <3