2012. október 21., vasárnap

Fuck yeah

Ne kérdezzétek a logikát miszerint miért zavarja össze a sorrendem(a lenti fiú sorozaton) a blogspot.>o< Amúgy ennyi voltam hétvégén. Se suliba munkálkodás se tanulás. Hanem inkább tm comission-t rajzoltam helyette. /fejbe vágja magát. 
Így is amiatt sír a szám, hogy le vagyok maradva csoporttársaimhoz képest. /mégegy fejbecsapás 
De amúgy olyan jól esik olyat rajzolni amiben van egy kis sikerélményem. :))
A héten elgondolkoztam, hogy váltani kéne igazi pénzes rajzolásra. De attól nagyon félek. Mert TM-en csak kis flash alapú cuccokért rajzolok. Abban nincs reklamálás. Ahhoz nem kell bankkártya és paypal account. De ma utánanéztem, hogy mit is foglal magában ez a paypalozás. És arra jutottam, hogy amíg nem lesz valaki aki segítsen benne személyesen, nem kezdek bele. 
Itthon kicsit szar a helyzet, nem kaptam se szoctámot, se alaptámot, se hallgatói laptopot. Mert most az Oktatási Minisztérium úgy gondolta ne legyen Egerben hallgatói laptop az elsősöknek. Az enyémből meg ma hullott ki egy beazonosíthatatlan fémdarab.:/  Fuck yeah...

 oc by Hypnagogic(on Tinierme)

Ez pedig most a háttérképem. *3*)J


1 megjegyzés:

EeNii. írta...

mert a magyar állam egy smucig dög >.<
amúgy nagyon helyes a fiú :D és ha feltöltésnél sorban kattintgatsz a képre, akkor úgy tölti fel, ahogy te kiválasztottad egyiket a másik után ^^

Commission-től meg ne félj, szerintem nagy sikered lenne *3*