2012. július 12., csütörtök

Have no rights to live ;A;

Vicc hogy csak akkor veszem rá magam blogírásra mikor szar a kedvem . ; o;)

pfpfpfpfpfpfp

itthon űlök és várom míg megposhadok.:> nem is lennék olyan szarul, ha nem csesztetnének mindenért. neeeeem akarok itthon lenni. párhuzamos dimenzióban akarok lenni. ott-ott //nod nod
ha valamit jól csinálok, megdícsérve nem vagyok, ha 5-ös vagy maxpont helyett kevesebbet kapok, én nem vagyok semmire se jó.Ha valamit jól csinálok az evidens. Ha valamit meg elfelejtek, akkor egy "szállóvendég" vagyok itthon, aki nem csinál semmit, mereszti a seggét.
ha benn kockulok az a baj. ha meg kinn vagyok meg azt hallgatom, hogy mit kéne máshogy csinálni. miért nézek ki így, miért nincs munkám, miért nem  vagyok kurva stb stb.
MEEERT. azért meeert!


btw. amúgy rajzoltam :"D

2 megjegyzés:

EeNii. írta...

ismerős dolog o.o
ha megtaláltad a másik világ kapuját akkor dobj egy üzit, és már teleportálok is hozzád :'DD
De ne is foglalkozz az ilyenekkel. Inkább azzal foglalkozz, ami neked fontos, mert amit mások mondanak az múló dolog. Te is elfelejted idővel, meg ők is. :)
Nagyon jók a rajzok mint mindig *-* mijjé vagy gonosz,h így tudsz? :P

Dorka írta...

az a baj, hogy próbálok.
de mindig azt mondják, hogy én persze leszarok mindent, az éltet.
Egyetlen megoldás, ha nem leszek itthon. Míg suliban voltam addig minden jobb és szép volt. Beszélgettem emberekkel, jó volt a kedvem.

Gonosz vagyok? :[