2012. április 21., szombat

Vándorló palota

Megint visszatértem a régi blogger.com kezelőfelületre, fuck yeah! Annak aki nem használná: kb mindig beújítanak itt is valami újat időnként mint sok más oldalnál. De kb azom is kivan ezekkel.xD

Jaj végre sok hónap kutatás után felhívtak a Lírától hogy megérkezett a Vándorló palota kötetem és hétfőn be is ugrok majd érte. Időtlen idők óta kajtattam, mert már nem lehetett sehol se kapni és rendelni. Azóta már leáltam a témáról, gondolva hátha találok moly.hu-n egy embert aki eladná. De pénteken felhívott ebéd közben a Lírás pasas, hogy echte sikerült egyet beszerezni. Világszám! Dumbóó! xD
Már olvastam a kötetet és a folytatását is és nagyon elvarázsolt. Tudom, hogy egy olyan könyv amit többször elő fogok még venni és újra elolvasni. Először az animét láttam és kellemes meglepetés volt elolvasni a Diana Wyne Jones féle könyvet mert sok olyasmi van benne, ami a filmben nincs. Amúgy a való világban Howl rögbizett, ha jól emlékszem, és a jelen (a mi jelen időnkből) valósi ő maga is.
Szóval most kivételesen boldog vagyok.:))





2 megjegyzés:

EeNii. írta...

Ú de jó *-* és milyen plusz dolgokat ír még a könyv? o3o
És úúú~ mozgó képek! Ez valami újítás? vagy eddig azért nem mozgott semmi, mert firefoxoztam...? 0.o xDD

am mi lett az előző bejegyzéseddel?

Dorka írta...

vuvu ha érdekel majd összeszedem őket és kiposztolom majd bejegyzésben.:))

a mozgóképek amúgy tumblr-ről vannak. eddig még nem nagyon alkalmaztam mozgóképeket itt. csak vhogy idekívánkozott.:))

az előző eltűnt(nem magátólxD)