2011. november 13., vasárnap

ez meg az

Fingom sincs miről írhtnék. Oly felesleges ez a blog. De ha kitörölném hiányozna. A tumblr-emet is töröltem.^^"
Uncsitesómtól kölcsönbe kaptunk egy PC-t szóval megint tudok szkennelni, de nincs is mit.xD

Pénteken Szegedre mentünk a Juhász Gyula pedagógusképző nyílt napjára. Bakker vagy 8-9 órát utaztam aznap alsó hangon 8. Sose akarok már űlni.xD Amúgy jó suli, annyira kátszik a rajztanszéken hogy az ami, meg a tanárokon is.xD De jófejeknek tűntek. De, nem leszek pedagógus, meg az a távolság bakker.>< Na de lett ingyé tollam.xD

Meguntam a Tinierme requestelést. Amúgy sem vagyok mostanában elégedett a végeredményekkel.xD

Viszont blogfüggő viszont lettem, már annyit követek bloglovin-on.xD

1 megjegyzés:

EeNii. írta...

Eszedbe se jutton törölni a bologd :P
A tumblr-t meg sajnálom T.T Pedig ott vannak olyan dolgok :'DD
Tombol az art block? ;A;