2011. október 15., szombat

kiakadás

Mivel antiszociális vagyok blogon, és sose semmit nem írok le, és mert rajzolni most nem tudok ezért most írok ide.:)
Múlt héten benéztem Toró tanárúr szakkörére. De leginkább csak beszélgetni osztálytársaimmal meg bambulni. Valahogy szóba jött az anime és az egyik csaj aki eddig le se szarta a létezésem felkiáltott.
- Te animés vagy? -folytatólagosan a beszélgetés-
- Hm ahha, olyasmi.-én
- blablabla.....Hétfőn jönnöd kell. Tudod mire, a meet-re.(persze, hogy tudom, hogy van mert nevelőtanárunkért oda szoktunk bemenni elkéreszkedni kimenőre) -ő
- Hm inkább nem bocsi -én
- Ne már antiszocializálsz? Blablablabla -ő
Bennem már kezdett felmenni az ideg. Mert tudniillik rosszul vagyok, ha habzószájú animésekkel találkozok. Az hogy mangát olvasok, és szeretek animét és doramát nézni még nem kötelez arra, hogy életvitelszerűen meet-ekre járjak és a Kurushitsujiról visongjak meg pöttyös masnit hordjak a hajamban. Tulajdonképpen már attól forrt fel az agyvizem, hogy a suliban lassan egyre több lesz az elsősök között az animés akik tök szélsőségesek, és ha valaki megtudja, hogy én is mangát olvasok akkor azonnal velük azonosít. Meg már a suli pszichológusa is meg akarja menteni a lelkem. Nah lényeg hogy azom is ki van már.

Na mostmár  peace.... itt az egyik macsesz.:D

3 megjegyzés:

EeNii. írta...

hozzátok biztos most ért oda a divatanimés láz. D: Ritka egy hitvány fajták xDD

Névtelen írta...

Ezért sem nagyon verem nagy dobra, hogy szoktam nézegetni. XD

Dorka írta...

Pff basszus múlt évben kezdődött amúgy. Én sem verem már nagy dobra. Csak neten asszem.:)