2011. április 2., szombat

Az Oszakés nap...

Igen ez a nap erről szólt. Nemrég lett vége ahogy az órára nézek. Én mondjuk nem maradtam 9-ig afterezni. A mostani egy kicsivel nagyobb horderejű volt. Tombolán most se nyertem.;(
Vettem két posztert( Full moon wo sagashite, Broken Blade(nem ismerem, de jól néz ki)) amit a belépő árából le lehetett vásárolni. Egy Hitachiin ikres kulcstartót meg a 61 ezredik könyvjelzőmet(Tsubasás, Fai van rajta, Kaoru-chan fanartja, nem tom megkérdezték -e őt mielőtt kinyomtatták^^")
Ált. sulis barátnőmmel mentem akit még én fertőztem meg a Sailor moonnal meg egyebekkel.x3 Ittunk teát, ő evett szusit(én nem mertem mert irrrrtó büdös volt).
Úgy negyed 11-re estünk be. Szétnézve az előadótermeknél beestem a helybenrajzolós verseny utolsó 25 percére. Jelzem akkor még azt hittem van időm. De végül csak vázlatszerűség lett belőle. Japán tavasz, Kard vs. Mágia volta téma, amiből én az utóbbit választottam. Utána szusikóstolásnál esett le hogy a versenyes csaj ott ffnana volt. Ott mondtuk Nikivel, hogy olyan ismerős.
Ittunk japán teát ami a szárított macskakaki vagy szalma leforrázott végtermékének tetszett. mikor ittuk esett le hogy basszus mi lesz ha karaoke versenyt nézegetve megmurdelünk a teától.xD Az enyémet végül Niki itta meg.(amúgy 1-2 centes ha volt a tea.xD)
Egy lánynak szegény napja jól elromolhatott, mert hordággyal vitték ki a helyszínről.:(
Sokan voltak a sulinkból ott. Még a volt nappalis nevelőtanárom lánya is ott volt akiből ki nem néztem volna, hogy szereti az animéket. Mert már pár éve ismerem.
Jaj és leírtuk japánul a nevünket. Pöppet gagyi lett.xD
Egy pultnál láttam dmc-s gravírozott poharatt.xD
Nah szóval jó kis nap volt. :) Köszi a rendezőknek.:D

Nincsenek megjegyzések: