2010. november 2., kedd

Vuhúú Wacom!!!

Sziasztok!

A tegnapi születésnapi rokoni összejövetelezés után este anyumék megkérdezték mit szertnék szülinap+szallagtűzőre. Wacommal feleltem nagy gondolkozás után. Anyu elnapolta a megvételét tegnap. Tegnap még A/6-oson gondolkoztam, de ma már úgy keltem, hogy ha már gyűjtök rá akkor A/5-ösre és ne járjak végül pórul a dologgal. Nahmármost délelőtti szallagtűzős cipővétel(ami véééégre sikeres volt) után felmentem deviantartra, ahol azelőtt tanácsot kértem a waom-vételezéshez. Ééés Letti küldött egy linket ahol elfogadható áron volt A/5-ös Wacom pen&touch.
Ő lenne az >>> Wacom pen&touch
Sok tanakodás után regeltünk az oldalra és virtuális kosárba csaptuk a kisaranyost.(ő itt fenn:) Utána könyvtárbamenetelkor meg bementünk az OTP-be átutalni a pénzt. Nem kezdem el felsorolni a kétségeim mert utána belelovallom magam és nem alszok este.:S A helyben fizetésnek jobban örültem volna.:( Jövő hétre elvileg meglesz és ha nem jó még visszaküldhetem 8 napon belül. Még most is elképedek, hogy lett napról napra ez. ÁÁÁXD
Tegnap hajnalig ezen agyaltam és speedpaintes videókat néztem youtubeon.X3

A 2010-es Speedpaint mesterek találkozó:



A 2009-es Speedpaint mesterek találkozó:



Délután voltunk könyvtárban. volt sok új könyv és alig tudtam kiválasztani kettőt amit kivegyek. ennyit biztos kiolvasok időre.
Az egyik egy vámpíros könyv; Markus Heitztől a Vámpírok! Vámpírok!
Karódöfködés szívbe meg minden. Elvileg tisztázza a vámpírok sztoriját és Drakuláét. De nem ezért vettem ki, hanem azért mert tetszik a stílusa.XD
A másik egy Susan Elizabeth Phillips amit egy korábbi olvasás miatt vettem ki, hátha ez is olyan jó.:)

Nincsenek megjegyzések: